tisdag 5 augusti 2008

5 Augusti

Idag har varit en ganska händelserik dag, syrran bantar så reta henne har varit prioritet nummber ett. Hon har hotat att slå av mig skallen med ett plastsvärd om jag viftar en daim under näsan på henne ... Så om jag inte lägger fler inlägg i min blogg efter detta vet ni varför.

Idag drog jag syster och kusin "Mli" till bergsbyn, åsa ville cykla så hon kunde bränna några kalorier ... >_>

Hursomhälst vi cyklade dit och satt där medans oskar åt sin glass, Åsa och Mli tittade väldigt mycket på den där glassen av någon anledning.

Sen for vi hem till stapelvägen igen och Mli testade guitar hero för första gången.
Edvin 6 år gav henne storspö i låten "One" med metallica vilket jag tyckte var ruskigt skoj!!

Och jag jobbar imorgon, vilket jag inte är så sugen på ... men det är bara och bita ihop 7 dagar till ... mycke pengar!

Ha det bra tillsvidare nu ska jag spela battlefield me jonas!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Jag lovar dig att det hotet komme från hjärtat! Jag kommer att gnugga tills huvet lossnar! Tro mig... =P
Love you bro!

Anonym sa...

Hihi jag tycker då jag va bäst på Guitar Hero :P hehe

Åsa sa...

Du glömde ju skriva att du faktiskt åt en glass! Även om du gav bort halva till Viktor.. ;)