måndag 11 augusti 2008

11 augusti

Varit ett tag sedan jag skrev nånting i min blogg nu ... sitter och funderar vad man ska skriva härnäst som blir intresant nog för folk att läsa ;)

Har jobbat senaste dagarna så har inte haft mycket tid till intresanta saker förutom att kolla på en cylinderformad ugn med koppar i.

Idag har jag iallafall gjort en smörgås tårta som jag ska bjuda gubbarna på jobbet sista dagen... hoppas dom tycker om den och stort tack till åsa och mamma som hjälpte mig att göra den! :)

På torsdag blir det fest säger david! Låter intresant måste nog fixa lite dricka tills dess! Coka cola låter som ett intresant förslag!

På fredag är det grillfest för min flickvän som snart ska fylla 18 år! Stor flicka då blir!

Annars hoppas jag att det är bra med er alla och ska försöka skriva nånting intresant så snart jag hittar nånting!
Ska lägga upp lite bilder när jag orkar hitta USB kontakterna till min kamera! KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

Åsa sa...

Det var glest mellan inläggen på den här bloggen! ;)