onsdag 30 juli 2008

Sol och bad!

Igår vart jag sugen på att fara till vitbergs eftersom Emelie skulle dit så då lurade jag cippe att följa mig och cykla, tyvär hade cippe en kass cykel så han fick arbeta typ 100 gånger hårdare än mig i uppförs backar. Ingen som jag bryr mig om för han vart arg när jag retade honom ^^
Men vi tog oss dit och badade en stund sen for vi på max och köpte en burgare.








<<< Cippe



Efter det ville jag till bergsbyn och äta en jätteglass! sagt och gjort dit for vi och njöt gjorde vi!
Sen for vi hem och jag vart tvungen att fara på jobbet och jobba natt! Vilket jag inte var så sugen på men man känar bra på det antar jag...
Jag tyckte iallafall att jag hade varit duktig :)

Tack till cippe som ville följa med mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

harr harr harr :>