lördag 26 juli 2008

Vardagen

Vill gratta min kusin Jenny som vart gift igår och jag hoppas att ni har det riktigt bra tillsammans nu såhär dagen efter!

Man kommer hem ifrån jobbet och har typ inget att göra! Det är lördag det händer inte mycket här i perssons hus måste nog hitta på nått Emelie syster och Peder får till PDOL (Piteå super och spyr) och har kul medans jag jobbar! Jag vill inte jobba när det händer roliga saker överallt annars!
Missade ju trästocks för att jag jobbade men nästa helg jobbar jag inte!!! och då ska det blir SKOJ! kan man iallafall hoppas på!

Och nästa prodjekt blir nog att fara till kanot udden och se på när cippe skriker i det kalla kalla vattnet :D (Hoppas jag iallafall)

Tjo till alla er på bloggen om ni vill se bröllopstårtan kan ni kolla systers blogg på sidan här >>>

1 kommentar:

Åsa sa...

Vi saknar dig här om det är till nån tröst.. Hoppas att det händer nåt kul. Då är det Peders tur att jobba.. =D
Puss å kram! Ses snart!